* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Wystąpienia publiczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą prezentacje, których celem jest przekonanie odbiorców do rozwiązania, produktu, usługi lub przekazanie ważnych informacji. Termin: 2024-07-25 - 2024-07-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
MTP silne wizerunkiem2009-04-24 15:21:16Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż. |
|
Pomocna dłoń dla firm, które chcą skutecznie działać w Internecie2008-10-14 10:49:56Na stronie internetowej Efnetica.pl dostępny jest darmowy kurs dla przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie promować swoją firmę w Internecie. Dotychczas z kursu skorzystało 808 uczestników, w tym firmy takie jak: BMW, Apart, BRE, Gerda, Śnieżka, Bosch, Opoczno i Farmapol. |
|
Szkoły będą uczyć tańca na lekcjach wychowania fizycznego2008-08-14 13:47:41We wrześniu 2009 r. rusza wielka reforma edukacji, która ma kształtować w młodych Polakach zamiłowanie do ruchu. Wspinaczka górska, kajaki, gimnastyka artystyczna, rugby albo modny nordic walking - szkoły mają jeszcze rok na opracowanie dla uczniów nowej oferty zajęć sportowo-rekreacyjnych. We wrześniu 2009 r. rusza wielka reforma edukacji, która - jak ogłosił wiceminister oświaty Zbigniew Marciniak - ma kształtować w młodych Polakach zamiłowanie do ruchu. |
|
Wakacje, lecz nie dla wszystkich.2008-06-25 12:45:18Właśnie rozpoczął się okres wakacyjnych urlopów. A w ostatnim czasie w firmach bazowym tematem numer jeden stał się ranking najpiękniejszych polskich plaż, hoteli, czy kąpielisk. Temat ten zdecydowanie wywołuje wśród pracowników dłuższe momenty „wyłączania się” i pogrążania w refleksjach nad długo o |
|
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
Baza szkoleń, kursów ofert szkoleniowych dla firm i osób prywtnych. Katalog usług szkoleniowych - firm i obiektów. Szkolenie, kurs biznesowy, księgowy, handlowe i wiele innych. Szkolenia menedżerskie - zarejestruj swoje szkolenia
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.